Schade aan bestelling door transport:
Schades aan bestellingen, of incomplete bestellingen dienen binnen 24 uur na ontvangst van de bestelling per mail te worden gemeld. U kunt mailen naar info@1ekeus.nl
Dit om de schade bij de betreffende transportorganisatie te kunnen melden. In overleg met u zullen we dan naar een oplossing kijken.
Schade aan product na gebruik:
Op alle producten bieden we u bij particulier gebruik 2 jaar garantie op fabricagefouten. Bij professioneel gebruik of bij facturatie op een bedrijfsnaam is de garantie 1 jaar. Wilt u gebruik maken van de garantieprocedure? Klik dan hier om verder te lezen.
Overige klachten:
Indien u, ondanks onze inspanningen, een klacht heeft, dan kunt u dit kenbaar maken door te mailen naar info@1ekeus.nl.
Niet tevreden?
Uiteraard zullen wij alles in het werk stellen om tot een oplossing te komen. Lukt dit niet, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr .
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.